Siirry pääsisältöön

Tekstit

Videot

OPPIMISTEHTÄVÄ 5: ITSEARVIOINTI

Olen aina ollut aktiivinen somenkäyttäjä. Kaikenlainen viestintä ja erilaiset media-alustat kiehtoivat minua jo teini-iässä, ja lukion jälkeen tuo kiinnostus kasvoi niinkin suureksi, että ajauduin alalle opiskelemaan korkeakoulututkintoa. Tänä kesänä (todennäköisesti) valmistunkin viestinnän ja journalismin medianomiksi, ja myöskin ammatilliset haaveeni pitävät sisällään viestintää ja sosiaalisen median parissa puuhastelua. Näiden henkilökohtaisten intressieni sekä koulutukseni huomioiden ajattelin tätä kurssia aloitellessani, ettei se tulisi todennäköisesti sisältämään hirveästi mitään minulle täysin uutta. Ajattelin, että tällainen kertaava kurssi olisi hyvä tähän opintojen loppusuoralle ikään kuin muistuttelemaan aiemmin opituista asioista. Osittain olinkin oikeassa: Kurssi sisälsi kuin sisälsikin paljon hyvää perustietoa ja jo minulle tuttua asiaa, jonka kertaaminen oli paikallaan. Pieneksi yllätyksekseni mukana oli kuitenkin myös paljon sellaista tietoa, joka syvensi aikaisempaa o...

Viimeisimmät blogitekstit

OPPIMISTEHTÄVÄ 4: SOSIAALISEN MEDIAN HYÖDYNTÄMISSUUNNITELMA

OPPIMISTEHTÄVÄ 3 - CC JA TEKIJÄNOIKEUS: Suolisto, toiset aivomme

Oppimistehtävä 2 - Digitaalinen identiteetti ja GDPR

Oppimistehtävä 1 - Sosiaalisen median käyttö